Hoe inspireer je bedrijven in de schoonmaakbranche om meer met duurzame inzetbaarheid aan de slag te gaan? En hoe creëer je bewustzijn bij schoonmakers dat zij zelf de regie over hun eigen leven mogen pakken? Om gezond en met plezier tot aan het pensioen te blijven werken. En daarna ook van een vitaal leven te kunnen genieten.
Met een filmcampagne die beide doelgroepen aanspreekt!
Voor de RAS verzorg ik samen met filmmakers Metafoor Media een tiendelige serie. Een intensief en ontzettend mooi project om te doen. Van brainstorm tot idee, van thema tot aansprekend script, van betrekken van een diversiteit aan deskundigen, werkgevers, schoonmakers, opdrachtgevers en presentator tot begeleiden filmopnamen, van het stellen van KPI’s tot publicatie en meten resultaten. Op 7 januari 2021 publiceerden we de teaser, de filmcampagne loopt van 14 januari t/m 18 maart.
Bekiik filmpje 1 over ‘Wat is duurzame inzetbaarheid en wat levert het op?‘
De hele serie kun je vinden op www.ras.nl/inspiratie.